viernes, 14 de junio de 2013

Incògnita

A dia d'avui, si parlem de Bojan l'únic que podem afirmar amb seguretat és que el seu futur és totalment una incògnita, un interrogant.

Tot apunta a que ja no tornarem a veure, per sort, a en Bo vestit de rossonero. Si hagués de descriure amb una frase la temporada que ha viscut amb el Milan seria amb aquesta "Un autèntic desastre". 
Des del meu punt de vista, aquest últim any no ha aportat res nou a la carrera del futbolista, en canvi en la Roma si vam veure certs canvis i enormes noves virtuts a l'hora de tenir la pilota en els seus peus, a diferència d'aquest any, a la Roma almenys va tenir més oportunitats de poder lluir-se en el terreny de joc tot i que, en la meva opinió també foren poques.

Durant aquest any segurament es poden contar amb els dits de les dues mans els cops que en Bo ha pogut ser titular amb aquest equip. Si us sóc sincera no vaig compartir des del primer moment aquesta decisió de marxar al Milan amb en Bo, no em transmetia bones vibracions, tot i que sempre he tingut al Milan com un gran equip, no em va semblar l'opció correcte per en Bo. Però bé, òbviament això són coses totalment seves i del seu representant, jo tant sols expresso la meva opinió des de fora.

No m'agradaria fer mala sang amb el que vaig a dir ara, però són coses que sempre he tingut a dins i he pensat durant aquests dos anys que ja fa que en Bo va marxar de casa seva, del Camp Nou. 
Us heu adonat en algun moment que des de que en Bo va partir de Barcelona molts dels jugadors que li podien "molestar" a l'hora de ser titular es van comença a lesionar? Aquesta hagués estat l'oportunitat de Bojan com ho va ser amb la lesió del Ibrahimovic, en el seu moment. Us heu plantejat mai el que hagués passat? Jo si, moltes vegades, fins i tot excessivament cops.
Plantejar-se aquest fet et fa enrabiar molt ja que possiblement les coses hagueren sortit bé, però això si, aquella situació al Barça ja era insostenible per en Bo, entenc perfectament que acabes marxant per molt mal que fes, les diverses situacions que li van tocar viure al Barça no van ser gens agradables i també el van i ens van doldre molt.


No tinc perquè negar la meva voluntat de voler veure un altre cop en Bo vestit del Barça, possiblement és una de les coses que més espero, desitjo i il·lusió em fa però tampoc em veig preparada per una altra banda per viure un altre cop una situació com la que va viure en el seu últim any en l'equip tot i que l'entrenador no sigui el mateix i en el seu moment fos el culpable de absolutament tot, com molts cops en Bojan ha afirmat en el futbol no tens res assegurat. A hores d'ara sembla que els b
laugranes no compten amb ell, això significaria buscar un quart club en la carrera futbolística del jugador, un quart club que per fi li dones una seguretat, uns minuts assegurats i un any estable futbolísticament. Això si, si finalment el Bo hagués de tornar a emprendre un nou camí, aquest cop jo en el seu lloc ho faria a Espanya.

Sobre tot, Bo no deixis que et diguin que no vals, tots sabem del teu talent i de la teva força en el terreny de joc, tant sols necessites una mica de sort... Vagis on vagis, el meu recolzament estarà amb tu això si, aquest cop et toca elegir bé, sé que ho faràs!
Recorda, que res i ningú et poden treure el teu talent per aquest esport que amb tanta passió sempre has viscut, ets un dels grans. Molts ànims i molta força Bo!

1 comentario:

  1. Segur que en els pròxims dies sabem què passa amb tot plegat. Però em sobta la falta d'informacions al respecte... És un pèl estrany tenint en compte que a final de mes acaba el contracte amb el Milan i sembla que aquí no passi absolutament res.

    Només puc dir que, vagi on vagi, espero que d'una vegada per totes la seva carrera funcioni i obtingui només coses positives... Principalment, l'aposta ferma per part d'algun entrenador i conseqüentment ja arribaran tots els minuts i els gols que tant estem esperant veure.

    ResponderEliminar