domingo, 15 de julio de 2012

Excel·lents minuts

Després de tot un recital d'assistències i xuts que gaire bé acaben en gol, en Bojan no va aconseguir marcar però va estar molt però que molt a prop de fer-ho. Ell mateix va dir que no podia fallar aquell gol i que va cometre errors, però jo aquest cop li portaré la contrària i diré que va jugar uns minuts esplèndids però que a més a més pot estar molt orgullós del joc que va despendre. 

Personalment opino que Bojan està deixant entreveure moltíssima qualitat en aquests primers partits de pretemporada, el veig actiu, amb ganes i sobre tot amb molta garra. M'encanta aquest Bojan que lluita per cada pilota, per cada jugada i per cada possible gol que ha dibuixat a dins la seva ment prèviament. Encara no he esbrinat del tot que és el que vol exactament Zeman de Bojan, em desconcerta en cada partit aquest entrenador, però el pitjor és que no puc entendre del tot bé les declaracions que fa sobre Bojan i per tant no puc opinar amb total seguretat sobre ell. Em provoca diverses sensacions, per una banda em fa pensar que al cap i a la fi podria ajudar a millor molt a Bojan però per l'altre no les tinc totes de cara a aquest any amb ell com entrenador. Però encara és massa aviat per jutjar què passarà durant la temporada. Tant sols estem en els inicis de tot, com sempre esperar torna a ser l'opció que tenim.

1 comentario: