lunes, 23 de julio de 2012

Gol de crack

Com no podria ser de cap altra manera, al recordar el partit d'ahir em ve en especial a la ment el golas que va marcar Bojan abans d'acabar la primera part del partit. Abans de res, m'agradaria dir que per fi ahir en Bo va poder gaudir de la titularitat que tant s'havia guanyat durant aquests partits de pretemporada, com sempre he vingut dient, per mi està fent una pretemporada excel·lent en tots els sentits.



A part de fer un gol digne de crack, va fer jugades espectaculars en les que es podia veure perfectament que en Bo no abaixa els braços i segueix esforçant-se perquè sigui la temporada de l'explosió definitiva. Pel que fa al gol, m'atreveix-ho a dir que és un dels millors gols que he vist de Bojan, demostra en ell una qualitat exquisita. Un gol provinent d'una jugada realment digna d'admirar. Va ser un gol que em va recordar molt als que he vist que marcava en quan era petit a les categories inferiors del Barça, aquelles jugades, i com es passava d'un jugador i d'un altre. Impressiona poder gaudir d'aquest talent.


Però no vull acabar aquest text sense abans mencionar la falta de celebracions en els gols que marca Bojan. Ahir, un cop més no va celebrar el seu gol, el primer tampoc el va celebrar, vaig pensar que era cosa del primer partit però m'està confirmant que no. Adoro que celebri els seus gols amb aquella energia i eufòria i sincerament ho trobo molt a faltar quan no ho fa, però bé, esperem que sigui cosa de la pretemporada i en quan comenci tot de debò torni a celebrar-los amb un somriure a la cara.

No hay comentarios:

Publicar un comentario