martes, 8 de mayo de 2012

Bojan: "M'agrada dependre de mi mateix"

Aquest migdia, Bojan ha sigut entrevistat per Joan Batllori a través de la Cope catalana. En aquesta breu entrevista per la ràdio, la pregunta més destacada potser ha sigut en la que ha sigut demanat pel seu futur, una pregunta que escoltarem molt durant els pròxims mesos. Aquí la resposta d'en Bo, a aquesta pregunta: "M'agrada dependre de mi mateix. Per tant, la decisió de quedar-me o no a la Roma és exclusivament meva. Si jo estic bé, com ara, no m'importa l'entrenador que hi hagi. Evidentment que Luis Enrique es pot anar i venir un altre míster, però jo vull estar al marge i centrar-me únicament en mi "   "Fa setmanes que es parla del meu futur però no sé res de l'any vinent. M'agradaria acabar la temporada el millor possible i valorar quan comencin les vacances" Aquestes respostes, segurament no han sorprès a ningú ja que estem acostumats/des a viure estius durs pel que fa a Bojan en el mercat de fitxatges, però sense dubte, crec que cap dels que puguin venir seran pitjors que el passat.

La resposta a la pregunta sobre Guardiola, si que no ha deixat indiferent a ningú (almenys a mi no) ha sigut la següent: "La meva marxa s'ha lligat molt a Guardiola i no vaig marxar per ell. Al final Pep feia les alineacions però no va ser per culpa seva. Hi havia altres coses que no anaven bé. Guardiola és un entrenador que ho ha donat tot. Es mereix tot l'afecte perquè ha portat el Barça on es mereix"




Us he de ser sincera, no em crec res pel que fa a aquesta resposta, és totalment il•lògic el que ha dit. Constantment, tinc la sensació que en Bo menteix cada cop que se li demana per Guardiola, i tinc aquesta sensació des de que vam veure el convidat. El que va opinar, Bojan durant la xerrada que va tenir amb Albert Om sobre Guardiola, va tenir moltes conseqüències després, crec recordar que fins i tot se li va demanar opinió al mateix Guardiola, sobre el que havia dit. I és clar, el més possible és que ara en Bo cregui que s'ha de resguardar més pel que fa a aquest tema i potser fins i tot arribar a mentir una mica. Perquè quin altre motiu existeix sinó, que no sigui Guardiola per haver marxat? A mi no em ve cap altre a la ment, ho sento, però no. Així i tot, no tinc dret a jutjar les respostes d'en Bo en quan li demanen per Pep, és a dir que al cap i a la fi haurà fet bé dient el que ha dit.


I per acabar, sobre la possible tornada al Barça, aquesta ha sigut la seva opinió: "El FC Barcelona pot repescarme però caldria parlar moltes coses. El Barça és casa meva però he vingut a un lloc on m'han acollit amb els braços oberts i també em trobo com a casa" Pel que fa a aquest tema, encara no em vull mullar, ja que poden passar mil coses, així i tot el meu desig és clar i directe. Que en Bo, torni el més aviat possible.



Declaracions completes: http://tinyurl.com/bv93lm5

No hay comentarios:

Publicar un comentario