martes, 15 de mayo de 2012

Bojan, premiat a Roma

Ahir pel matí, en Bojan va rebre el premi Arancio 2012 que la premsa italiana entrega a futbolistes que juguen al Calcio. Un cop va rebre aquest premi,  va respondre a varies qüestions que li van fer els periodistes que eren allà. Aquí les teniu: 

¿Després d'aquesta temporada, que faràs, et quedaràs?
"Ha estat una temporada positiva, he après molt. Aquest és un bonic lloc que em va agradar des del primer dia. Tots m'han demostrat molt d'afecte".

Com valores aquesta temporada, insuficient o suficient?
"Hem fet bons partits contra equips grans, no hem estat regulars i ens ha faltat mantenir la concentració en els petits detalls."

Estàs satisfet?
"Sí, molt, vinc d'un futbol totalment diferent. A Itàlia és més difícil per als atacants. Al principi les coses estaven a poc a poc. Estic content i orgullós".

Què falta en aquesta Roma?
"Falta de tot si volem guanyar, som un bon equip. L'any que ve hem de millorar".

 ¿Per saber del teu futur, has d'esperar a saber del nou entrenador? Has parlat amb la directiva?
 "Hem de parlar de tot una mica. Jo estic content de ser aquí, això és fantàstic. Depèn tot de mi, no vull dependre de cap entrenador."

¿Bojan, vols quedar-te?
"Ho estic dient. Em sento molt bé aquí."

Què opines de Montella?
"No sé qui pot ser l'entrenador. El Catània ha tingut una bona temporada, si es parla deMontella és perquè és bo".

¿Totti i De Rossi t'han influenciat a la teva decisió?
"Són les dues referències de l'equip i dues persones estupendes." 

No hay comentarios:

Publicar un comentario