sábado, 26 de mayo de 2012

Futur estiu


Ja fa molts dies que no em passo per aquí, però no és perquè no vulgui o perquè simplement s'hagi acabat la temporada. El motiu de la meva absència és el batxillerat, i ho seguirà sent fins que s'acabi el mes de Juny. Evidentment si sorgeix alguna noticia suficientment important sobre en Bo, la podreu veure aquí, però si són coses rutinàries no tindré temps per estar-me aquí, així i tot segueixo informada sobre el seu dia a dia.

Pel que fa a aquest estiu que ja està arribant, es presenta com la majoria dels passats. No ens escaparem d'estar-nos un altre any amb noticies on es parli de manera constant de on podria arribar a anar a jugar Bojan. Avui m'he assabentat que Sabatini i un altre treballador de l'AS Roma, es podrien trobar ara mateix a Barcelona per negociar sobre en Bo. Us seré sincera, espero que el Barça no cedeixi a la possible compra que voldrien portar a terme els de la Roma, el meu únic desig actual, o el que viu amb més força, és que en Bojan pugui tornar algun dia al Barça, al equip que porta al cor.
Sé que s'ha trobat molt a gust durant aquest any a Roma, però així i tot segueixo pensant que a en Bojan res en aquest món el faria més feliç que poder triomfar en l'equip dels seus somnis. Per això i molts altres motius que ara no venen a compte, espero i desitjo amb totes les meves forces, que en Bo pugui tornar el més aviat possible a vestir els colors blaugrana. Però això si, que aquests a la llarga li proporcionin una felicitat immesurable.

No hay comentarios:

Publicar un comentario