domingo, 6 de mayo de 2012

Roma 2-2 Catania

Un cop finalitzat el penúltim partit de lliga de la Roma, em vaig fer la mateixa pregunta que tants cops m'he fet durant aquesta temporada. Perquè en Bojan no va ser titular i altres que no ho mereixen si? Cada cop que juga dóna mil i una raons per ser-ho, cada cop que juga deixa rastre del seu talent per allà on passa, cada cop que trepitja un fotut terreny de joc deixa en evidència als demés davanters.
Ahir una vegada més, en el moment de tenir la pilota als seus peus, va tornar a deixar-nos jugades dignes de crack i se'l veia atent com sempre, actiu i lluitador. Em molesta que en quan surt en les segones meitats demostri talent de per totes bandes, és un fet que em dóna a pensar que si l'hagués deixat jugar de titular molt possiblement hagués marcat, sí sé que ha jugat alguns partits com a titular últimament, però com ja sabeu o l'ha canviat just començar la segona meitat o durant el descans del partit. Ve sent la mateixa injustícia de sempre. Ja veurem com acaba tot, en el pròxim i últim partit de la Roma, el més lògic seria veure a Bojan de titular, però dubto molt que això passi, si acabés passant seria una espècie de miracle per part de Luis Enrique.

L'últim partit de la Roma, serà doncs el diumenge vinent contra el Cesena a les 15:00h. de la tarda.

No hay comentarios:

Publicar un comentario