lunes, 23 de abril de 2012

Desastre total

Desastrós i patètic, són dues paraules que podrien descriure a la perfecció el partit que va fer ahir la Roma, contra la Juventus. Quatre gols van ser els que van arribar a encaixar els de Luis Enrique, tres d'ells durant la primera part, un de penal amb expulsió del porter inclosa. Sincerament, poc puc comentar sobre el partit d'ahir, la visió que m'oferia el canal pel qual vaig veure el partit era pèssima, a penes podia reconèixer els jugadors o veure ni que fos el seu dorsal. Però em puc imaginar perfectament el partit sense haver-lo vist, m'imagino una Roma perduda, sense defensa alguna, sense intencions d'atacar ni tampoc de tenir la pilota, en resum un autèntic desastre. Us seré sincera, hi ha partits, en que la Roma em pot arribar a decebre molt, es troben perduts al camp, és més cada partit és com si facin una de freda i una de calenta, em refereixo a que un dia són capaços de remuntar un partit i a l'altre es deixen marcar quatre gols, si, jugaven contra el líder però això no és excusa.

Anem al que realment interessa, en Bojan. Va poder jugar una bona estona ahir, que és el que realment importa, així i tot sabíem que el partit estava perdut i no se el va veure amb gaire ganes d'intentar pujar ni que fos un gol al marcador. Avui, no puc jutjar-lo com faig normalment, ja us dic les condicions de visió del partit ahir eren realment penoses. Però això si crec que no va fer res fora del normal, és a dir de donar passades i ninguna jugada d'aquelles brillants que recordes al dia següent. Tot i que s'ha de dir que em va molestar que justament ahir li ensenyessin la targeta groga que li faltava per perdre's un partit, ja que estem a partits crucials, com són els de final de la temporada, però bé no s'hi pot fer res, això si, l'acció per la qual va rebre la targeta si la vaig poder veure i crec sincerament que no era una jugada com per treure targeta i a més així com estava el partit.

Bé, en conclusió ara ja no puc dir que haurem d'esperar al següent partit per veure'l jugar, sinó que haurem d'esperar al dissabte vinent per fer-ho.

No hay comentarios:

Publicar un comentario