domingo, 1 de abril de 2012

Retorn a la glòria dels teus gols.

La vida és sinònim de lluita i els teus gols són sinònim de glòria. No podíem començar millor aquest mes d’abril, sempre he pensat que amb l’arribada de la primavera et vens amunt, si sempre estàs actiu i lluitador, en quan ve aquesta temporada encara més. No sé si seran simples supersticions o què, però la majoria de vegades s’acaba complint i espero que aquesta no torni a ser una excepció.

Orgull és la primera paraula que em ve al cap al recordar el golas que has tornat a marcar avui. Ho has tornat a fer Bo, has tornat a marcar aquell gol que tant anhelaves des de fa gairebé un mes i poc ja. Que perquè sento orgull? És fàcil. Tu ets el meu únic ídol i com tal sempre he pensat que ets un exemple a seguir, tant futbolísticament com personalment. I avui has fet un gest que t’ha engrandit d’una manera bestial. Que al marcar deixessis veure una samarreta on portaves escrit "Toda la fuerza de este gol es para Abi" durant la teva celebració, ens ha deixat veure a tots un cop més, la gran persona que estàs fet Bo. No puc deixar anar de la meva boca, més que paraules d’admiració i agraïment cap a tu. Admiració per aquest gest i per haver marcat aquest gol que semblava que mai arribaria per culpa de la defensa del Novara, ets un exemple a seguir per a tothom, ets un exemple de lluita, constància i esforç que tot junt fa que no et rendeixis mai. I agraïment, per simplement ser com ets, per ser tant gran i per donar-ho tot de tu sempre, en tots els partits, surtis de suplent o surtis de titular, sempre sé, que mai fallaràs.

Saps ? Tinc alguna cosa a dintre meu que em diu que tot anirà bé Bojan, aquest cop si, aquest gol ha sigut per tornar a donar un cop a la taula i per a pronunciar ben alt “Aquest lloc me’l quedo jo” la titularitat és teva.  Mai em cansaré de repetir que t’ho mereixes més que ningú, et mereixes aquesta glòria, et mereixes viure-la en tots els partits, pel teu sacrifici, per la teva humilitat lluita i esforç. Ja fa varis partits que jugués d’una manera esplèndida, en els partits que t’han deixat jugar vint minuts o més, sempre m’he quedat amb ganes de veure més i amb aquella sensació que si haguessis sortit de titular haguessis aconseguit un gol o qui sap? Potser més d’un.  

En definitiva Bo, un cop més espectacular!  Poques paraules tinc per a tu que no t’hagi dit ja. No pararàs mai de deixar-me amb la boca oberta però sobre tot no paris mai de marcar i fer-me celebrar els teus gols. Em fas vibrar, a mi i a molts. Ets especial, ets únic. Ets tu, irrepetible persona i futbolista.
I un cop més, gràcies per tot ídol.

No hay comentarios:

Publicar un comentario