sábado, 11 de agosto de 2012

Entrevista completa a Roma Channel

Aquí teniu l'entrevista traduïda al català que van fer-li ahir a en Bojan a Roma Channel.

Com estàs? Aquests dies no has entrenat amb el grup...
Estic millor, estic millorant, tenia una molèstia en l'ingle i tinc la intenció de tractar-la bé.

Sents l'afecte dels fans?
Sí, des del primer dia. Ja vaig dir fa temps que vull pagar l'afecte dels fans i espero tenir l'oportunitat aquest any.

Has començat bé la pretemporada...
Sí, em sento bé. Després de l'experiència de l'any passat he guanyat confiança i vull començar una nova temporada


Sé que t'agrada molt el món del Twitter...

Sí, és una manera interessant de mantenir-se en contacte amb la gent que m'escriu cada dia. Per mi és un plaer.

Un equip molt jove, com ho veus?
És un equip fort, hi ha molts jugadors joves i també jugadors amb experiència, crec que serem forts.

Com veu la Roma aquesta temporada?
Volem fer-ho bé. Si ho fem bé, potser podrem aconseguir estar entre els tres primers.

Sobre l'any passat, una bona temporada, com la avalues?
L'any passat va ser una temporada positiva, no vaig jugar molt però vaig marcar 7 gols. A part de la meta, vaig prendre com la primera experiència en el futbol italià i ho vaig fer bé.

Els entrenaments?
Són durs, mai havia entrenat així, però quan t'adones els treballs serveixen de molt, fins i tot a nivell psicològic.

Luis Enrique, què opines sobre el seu comiat?
Era la seva elecció, ell ho va donar tot, però no va anar bé i respecto la seva decisió.

Veus una semblança entre el futbol de Zeman i el de Guardiola?
El joc de Zeman és més ofensiu, m'encanta. Té moltes coses similars. Per exemple, aquesta intensitat en el joc, ja sigui ofensiva o defensiva, que són 100% durant el partit.

¿Zeman li va donar instruccions?
Fins ara he jugat a l'esquerra, i he jugat dues vegades de davanter centre, i em sento còmode allà també.

La sortida de José Ángel...
Crec que ha fet bé, va veure que no estava jugant aquí, i va triar un bon equip. Si juga, serà un grandíssim jugador.

Un hobby...
M'encanta jugar a tennis quan no jugo a futbol.

Quant al seu futur, li agradaria quedar-se?
He vingut aquí durant dos anys. Vaig decidir continuar a la Roma i no tornar a Barcelona o anar a un altre equip. Sóc aquí perquè vull créixer en la Roma i donar-ho tot per aquest equip. El proper any, si estic feliç i satisfet, per descomptat, la Roma serà una opció important, és un gran equip.

Quan et veurem amb el grup?
En primer lloc vull recuperar-me del tot d'aquesta molèstia i després tornaré amb l'equip. Físicament estic bé. Vull estar a punt per l'inici de la lliga, faré tot el possible per ser-hi.

Quina és la força d'aquest grup?
Aquesta és la característica, però també crec que l'experiència de l'any passat. Amb moltes derrotes, cap satisfacció, i aquest any volem fer-ho millor que l'any passat. L'equip està creixent, estem treballant bé. L'entrenador està fent un gran treball.

En percentatge, quant has donat a la Roma?
Una bona pregunta. Vaig tractar de donar el 100%, no he jugat molt, però cada dia em dedico a donar el 100%.


No hay comentarios:

Publicar un comentario