viernes, 31 de agosto de 2012

Una nova aventura, AC Milan.

És sorprenent. La vida et pot canviar en qüestió d'hores, minuts o fins i tot segons... I això és el que precisament li va passar fa poc a en Bojan.

No em vaig voler enganyar i ja ho vaig dir en la meva penúltima entrada a aquest bloc... Havia vist una mirada d'en Bo delatadora, de les que asseguraven que ell a la Roma no es quedava. I no em vaig equivocar, en Bo ja no es troba a Roma, ni vesteix la samarreta giallorossa que tants enganys ens ha donat. En Bojan ara és jugador de l'AC Milan.
És ràpid i potser fins i tot fàcil de dir, però el que no és fàcil es fer-se la idea que un altre cop el teu jugador preferit, la persona a la que admires, en fi el teu ídol, ha tornat a canviar d'equip perquè un cop més en aquell lloc on estava ja no confiaven en ell. Són moltes les decepcions que porta en Bo acumulades i amb el que ha fet ara em dóna a entendre d'alguna manera, que no vol tornar a passar pel mateix, no vol tornar a viure una altra temporada lluny dels èxits que aconsegueix un equip, tant lluny fins al punt de no sentir-se d'aquell equip, com va ser el cas del Barça. No vol tornar a passar-se una altra temporada assentat a la banqueta en quan van assegurar-li jugar, com ha sigut recentment el cas de la Roma.

Ara en Bojan vol provar sort al Milan, un dels grans equips en Europa, un equip que juga en Champions. Si per alguna cosa el segueix-ho, principalment és per recolzar-lo i donar-li ni que sigui des de Menorca els meus ànims en aquesta nova aventura que ara empren. Però no em sembla bé que ell mateix sense haver jugat un sol partit ja digui que vol quedar-se aquí, que ja no vol tornar al Barça... No comparteix-ho per res aquesta opinió, en primer lloc perquè encara no sap que passarà al Milan i segona el Barça ho ha sigut tot per ell durant molts anys, em sorprendria molt que ara de sobtes s'oblides i deixes de sentir tot el que sent cap aquest equip. Però bé això és una decisió completament seva, jo tant sols puc donar la meva opinió al respecte. L'únic que realment espero aquest any és que les coses vagin bé d'una vegada per totes, que es faci justícia i per fi donin la confiança a en Bo que necessita per marcar un gol rere altre. Tant sols espero, que el deixin jugar, tant com es mereix aquest gran i talentós jugador.

Espero i desitjo amb totes les meves forces que la sort t'acompanyi en aquest nou camí, que puguis superar tots els entrebancs que se't posin al davant. Però sobre tot espero que triomfis d'una vegada per totes, que et superis i demostris a tots els que un dia van deixar de creure amb tu que segueixes aquí, que segueixes sent aquell futbolista que va marcar 800 gols en les categories inferiors del Barça. A per totes Bojan, ara si que si... Aquesta és la teva!

No hay comentarios:

Publicar un comentario