martes, 28 de agosto de 2012

Moltes felicitats!

Tothom està encantat amb el teu aniversari, a tothom li agrada veure't complir anys... Menys a mi. Seré de les poques persones a les que no li agrada veure com et fas encara més gran del que ja ets. 


No em mal interpreteu. M'alegra veure com en Bo va complint anys de la seva vida, el que no m'agrada, és sentir a dintre meu que a poc a poc això s'acaba, que es va fent gran i que la carrera de futbolista és curta. En quan et vaig descobrir, tenies tan sols 17 anys i ara... Ja vas pels 22! Com han passat els anys i amb ells un grapat de moments fantàstics i d'altres molt oblidables. Cada any pel teu aniversari el primer que demano és que per fi aquest pugui ser l'any en el que explotis futbolísticament i aquest any no serà menys, torno a demanar al futur el mateix... Torno a demanar que si us plau la vida et faci justícia d'una vegada per totes, demano que puguem recordar tant tu com totes les persones que et seguim aquests 22 amb un somriure d'orella a orella. 

FELIÇOS 22, ÍDOL! 

1 comentario: