martes, 14 de febrero de 2012

Siena 1-0 Roma


Finalment el partit d'ahir va acabar amb derrota per als giallorossi, amb un gol de penal en contra del Siena, per culpa de la dolenta qualitat de les pàgines en les que ho veig, no vaig poder apreciar gaire bé si era penal clar. 
Pel que fa a en Bojan, va jugar uns vint-i-dos minuts, va sortir després del recuperat ja Osvaldo, al principi em vaig preocupar al veure que primer entrava Osvaldo, perquè vaig creure que ell ja no ho faria, però per sort si ho va fer. Cal destacar un gran xut que va fer des de gairebé fora de l'àrea, no va poder fer gaire cosa més ja que el partit estava molt apagat i un cop més la defensa de l'equip contrari era constant. 

Esperem que en el pròxim partit pugui ser titular, serà aquest mateix diumenge contra el Parma. Crec que després del gol marcat davant l'Inter de Milà es mereix més que mai ser-ho, hi ha d'altres que estan jugant seguidament i no han aconseguit marcar mai sortint a la segona part, i ell si ho ha fet i el millor d'això? Que no va ser el primer cop. Però com ja sabeu tot està en mans de Luis Enrique.






4 comentarios:

  1. Poc a poc ho anem posant en marxa :_) amb una mica de temps ja tindrem a molta gent, estic segura!

    ResponderEliminar
  2. Jo opino que ho té força complicat ara que s'ha recuperat l'Osvaldo... Ja ho tenia abans perquè pocs cops era titular doncs ara que aquest s'ha recuperat a saber! pff

    ResponderEliminar
  3. Per fi he pogut canviar això jajajaja no era plan lo altre OO*

    ResponderEliminar
  4. Gràcies *.* però ja saps que no em costa res fer-te aquestes coses!

    ResponderEliminar