viernes, 10 de febrero de 2012


Ha sigut una setmana de canvis i decepcions. Una d'elles la vaig rebre al veure que en Bojan dimecres no era titular finalment en els 28 minuts que havia pendents del partit suspès del gener, després del golàs que va marcar en l'últim partit, apostava per la seva titularitat més que mai, però al comprovar l'alineació amb trobo amb el més novat jugador que podia existir, un tal Piscitella jugaria aquella nit en el lloc de en Bojan. Em vaig quedar molt bocabadada semblava irreal i impossible. Hores abans del partit en Bo semblava entusiasmat a través de twitter pel partit d'aquella nit, ell mateix fins i tot hauria pensat que tenia possibilitats d'estar en l'onze inicial, però ni les seves ni les meves perspectives es van complir.

El pròxim partit serà aquest dilluns contra el Siena com a rival, aniran al camp d'aquest equip a disputar el matx. Sincerament després de la patacada de dimecres, no m'atreveixo a donar la meva opinió sobre si serà titular o no. Les coses estan molt però que molt complicades tant amb gols com sense. Així i tot, no hem de perdre l'esperança, tot arribarà... Ho sé.

3 comentarios:

  1. M'agrada molt com t'està quedant tot això nena DDD Pinta molt bé! Només cal que t'expliqui quatre coses més i això ja estarà perfecte ++

    ResponderEliminar
  2. Sí, ens vam endur una bona decepció aquest dimecres. Són tantes les que portem ja :S no sé quan s'adonarà que el Bo ha de jugar i tenir continuïtat vv'

    ResponderEliminar
  3. Ja t'ho vaig dir que estava molt bé jiji però jo també m'hauré d'habituar TT de moment ja odio aquesta lletra per escriure els coments OO*

    ResponderEliminar